Politică de Rambursări și Returnări La AryPrint, ne dorim să ne asigurăm că ești complet mulțumit de achizițiile tale. În cazul în care ai nevoie să returnezi un produs sau să soliciți o rambursare, te rugăm să urmezi următoarele etape:
- Perioada de Returnare: Ai la dispoziție 30 de zile de la data achiziției pentru a iniția o returnare. După expirarea acestei perioade, nu mai putem oferi rambursări sau schimburi.
- Condiții de Returnare: Produsul trebuie să fie în stare nouă, nefolosit, și în ambalajul original. Toate etichetele și accesorile originale trebuie să fie incluse.
- Procesul de Returnare:
- Contactează echipa noastră de suport la contact@aryprint.ro pentru a solicita un număr de autorizare a returnării (RAN).
- Asigură-te că incluzi RAN-ul în pachetul de returnare.
- Expediază produsul la adresa specificată de echipa noastră.
- Costurile de Transport: Cheltuielile de transport pentru returnare sunt responsabilitatea ta, cu excepția cazului în care produsul este defect sau a fost livrat greșit.
- Rambursări: Odată ce produsul returnat este primit și verificat, vom procesa rambursarea. Aceasta va fi creditată pe metoda de plată utilizată inițial, în termen de 7-10 zile lucrătoare.
- Excepții: Anumite produse, cum ar fi cele personalizate sau digitale, nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care sunt defecte.
Te încurajăm să ne contactezi pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de politica noastră de rambursări și returnări. Suntem aici să te ajutăm!
Politică de Rambursări și Returnări La AryPrint, ne dorim să ne asigurăm că ești complet mulțumit de achizițiile tale. În cazul în care ai nevoie să returnezi un produs sau să soliciți o rambursare, te rugăm să urmezi următoarele etape:
- Perioada de Returnare: Ai la dispoziție 30 de zile de la data achiziției pentru a iniția o returnare. După expirarea acestei perioade, nu mai putem oferi rambursări sau schimburi.
- Condiții de Returnare: Produsul trebuie să fie în stare nouă, nefolosit, și în ambalajul original. Toate etichetele și accesorile originale trebuie să fie incluse.
- Procesul de Returnare:
- Contactează echipa noastră de suport la contact@aryprint.ro pentru a solicita un număr de autorizare a returnării (RAN).
- Asigură-te că incluzi RAN-ul în pachetul de returnare.
- Expediază produsul la adresa specificată de echipa noastră.
- Costurile de Transport: Cheltuielile de transport pentru returnare sunt responsabilitatea ta, cu excepția cazului în care produsul este defect sau a fost livrat greșit.
- Rambursări: Odată ce produsul returnat este primit și verificat, vom procesa rambursarea. Aceasta va fi creditată pe metoda de plată utilizată inițial, în termen de 7-10 zile lucrătoare.
- Excepții: Anumite produse, cum ar fi cele personalizate sau digitale, nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care sunt defecte.
Te încurajăm să ne contactezi pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de politica noastră de rambursări și returnări. Suntem aici să te ajutăm!
