Prezenta politică reglementează drepturile și condițiile de retur pentru produsele achiziționate de pe aryprint.ro.

1. Excepția de la Dreptul Legal de Retragere (Retur în 14 Zile)

Conform legislației românești în vigoare, Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, Art. 16, lit. c), dreptul de retragere (returul necondiționat în 14 zile) NU se aplică pentru:

„furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”

De ce nu se aplică returul?

Produsele comercializate de AryPrint (tricouri, căni, gravuri, printuri foto etc.) sunt realizate exclusiv pe baza specificațiilor și design-ului furnizat de Client sau configurate la cererea expresă a acestuia.

Odată personalizat, un produs devine unic și nu mai poate fi repus în vânzare către un alt Client. Prin urmare, la plasarea și confirmarea unei comenzi, Clientul acceptă și înțelege că produsele personalizate nu beneficiază de dreptul de retur necondiționat.


2. Înlocuirea Produselor Defecte sau Gșite

Deși produsele personalizate nu pot fi returnate din motive subiective (ex: „m-am răzgândit”), AryPrint garantează calitatea și conformitatea produsului livrat cu specificațiile tehnice agreate.

Clientul beneficiază de dreptul de înlocuire sau remediere în următoarele cazuri:

Categoria de ProblemăCondiția de Acceptare
Defect de Fabricație / Viciu AscunsProdusul prezintă defecte structurale (rupturi, cusături desfăcute, ciobituri) la primire.
Eroare de ConformitateProdusul livrat nu corespunde cu comanda plasată (ex: ați comandat mărimea L și ați primit mărimea S; ați comandat o cană albă și ați primit una neagră).
Eroare de PersonalizarePersonalizarea efectuată de AryPrint este diferită de cea confirmată/agreată (ex: s-a scris greșit un nume pe care Clientul l-a furnizat corect; printul este aplicat în poziție greșită).

2.1 Procedura de Notificare a Problemelor

În cazul în care produsul se încadrează în una din situațiile de mai sus, Clientul trebuie să urmeze pașii:

  1. Notificare Rapidă: Să ne contacteze prin e-mail la contact@aryprint.ro în termen de 48 de ore de la primirea coletului.
  2. Dovezi Clare: Să atașeze la e-mail fotografii clare sau un scurt videoclip care să demonstreze defectul sau neconformitatea.
  3. Confirmarea: AryPrint va analiza solicitarea și, dacă eroarea ne aparține, va iniția procesul de înlocuire.

2.2 Soluționarea Problemelor

În funcție de caz, AryPrint se obligă să:

  • Refacă produsul (fără costuri suplimentare pentru Client) și să îl expedieze cât mai repede posibil.
  • În cazul în care refacerea nu este posibilă, să ofere o rambursare integrală a sumei plătite pentru produsul respectiv.

Costurile de transport pentru returnarea produsului defect și pentru expedierea noului produs vor fi suportate integral de AryPrint.


3. Calitatea Fișierelor Furnizate de Client

AryPrint nu este responsabil și nu acceptă retururi/înlocuiri bazate pe următoarele aspecte, care țin de fișierele trimise de Client:

  • Calitatea slabă a imaginii: Imagini neclare, blurate sau cu rezoluție mică furnizate de Client.
  • Diferențe de Culoare: Diferențe de nuanță între culorile văzute pe monitorul Clientului (RGB) și culorile obținute în procesul de print (CMYK sau Sublimare).
  • Greșeli de Text/Ortografie: Greșeli de scriere (text, nume, dată) prezente în fișierul sau textul trimis de Client.

Clientul este pe deplin responsabil pentru calitatea, rezoluția și corectitudinea datelor din fișierele pe care le încarcă sau le trimite.


4. Rambursarea Sumei

Rambursarea sumei plătite (în cazul în care nu se poate realiza înlocuirea) se va efectua în maximum 14 zile calendaristice de la data la care AryPrint a acceptat și confirmat cererea de rambursare, prin transfer bancar în contul din care s-a efectuat plata inițială.